image

2020 DODGE CHALLENGER R/T SCAT PACK

A DODGE 2008-ban kezdte el újra gyártani a CHALLENGERt a 60-as, 70-es évekbeli formavilágának örököseként. Három modell volt elérhető: SXT, R/T, és SRT8. 2015-ben kapott a modell ráncfelvarrást (facelift modell) és 2015- 2019. között a Challenger modelljeiből sok tekintetben új verziókat adott ki: SXT, GT, R / T, R / T Scat Pack, SRT Hellcat, SRT Hellcat Redeye. A MOTORVÁLASZTÉKot is bővítették. Az eredeti 3.6L V6 Pentastar, az 5.7L és 6.4L V8 HEMI motorok mellett megjelent a 6.2L-es csavarkompresszoros motor is 707, valamint 808 lóerős verziókban. Az R / T  azaz Road / Track 1960 óta az  a Dodge autók teljesítményjelzője, általában alapfelszereltségként erős motorokkal rendelkeznek.

A képen egy 2020-as Challenger R / T Scat Pack konfigot láthattok,  "shaker hood" géptetővel, 6,4 literes 485 lóerős V8 SRT 392 HEMI motorral, - ami a legerősebb szívó V8-as motor a Challenger sorozatban -, amihez nagy teljesítményű Brembo 6 dugattyús fékeket és 20 hüvelykes kerekeket szereltek alapkivitelben is. A gyors gyorsulással stabil úttartás párosul és a biztonságos vezetést és a parkolást sokféle funkció támogatja, mint az ütközés előrejelzés, a vakfolt-figyelő rendszer, távolság mérő radarok hátul, tolatókamera,...

A kényelmet többek között a a tágas belső terek, a nagy csomagtartó, a lélegző, fűthető első sportülések, a fűtött kormánykerék biztosítják, és a könnyen kezelhető információs és szórakoztató rendszer (8.4"-os UCONNECT) , amihez 18 hangszórós hangrendszer kapcsolódik mélynyomóval. Mivel az R / T Scat Pack lényegében az egykori SRT8 Super Bee helyét vette át, ezért jelenik meg az ikonikus méhecske logója az autón és az első ülésein.